ARA A PORTADA
Reprenen les obres per l'ampliació de les Urgències del Taulí
Sabadell
El nou calendari preveu acabar-les l'estiu vinent. De moment s'ha començat reforçant l'estructura
- En portada: Frec a frec
Publicat el
17 de maig de 2019 a
les 16:04
Actualitzat el
17 de maig de 2019 a les
21:27
Les obres d'ampliació de les Urgències del Taulí ja tornen a estar en marxa. En un comunicat, l'hospital de Sabadell ha explicat aquest divendres que "fa unes setmanes" que s'han reiniciat i es preveu acabar-les l'estiu de l'any que ve.
Aquesta obra d'ampliació permetrà dotar de 72 llits nous les Urgències, actualment instal·lades en el col·lapse permanent. Es faran dues noves plantes amb 18 habitacions cadascuna i les respectives àrees de suport. En total es construiran 2.114 metres quadrats de superfície sobre l'actual edifici d'urgències.
El primer que s'ha fet és reforçar l'estructura amb micropilotatges. A principi del mes de juny es preveu començar l'obra de les noves plantes. De manera provisional fa setmanes que s'ha modificat l'accés de les ambulàncies, que ara arriben sota el porxo de l'edifici Taulí.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns