ARA A PORTADA
Així sona 'Cantem Àfrica', el concert per la pau de 150 escolars
- El temps: sol i núvols per divendres
Publicat el
30 de maig de 2019 a
les 11:03
Actualitzat el
30 de maig de 2019 a les
12:52
Aquest matí s'ha creat un preciós contrast a la plaça de Sant Roc: davant la façana de l'esglèsia de Sant Fèlix, uns 150 nens i nenes cantaven cançons tradicionals africanes per al públic reunit. Cantem Àfrica és el títol d'aquest recital, que suposa la culminació d'un projecte comú entre les escoles Joan Maragall, Vedruna Carme i Estel.
Els alumnes han treballat a través de la música i la cultura valors com la pau, la cooperació i la defensa dels drets humans. Es tracta d’una iniciativa impulsada per la Fundació Main i l’Associació Afrocatalana d’Acció Solidària amb el suport de l’Ajuntament.
https://www.diaridesabadell.com/2019/05/28/aquest-dijous-concert-pel-dia-mundial-de-lafrica/
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"