ARA A PORTADA
-
El repte d'un riu Ripoll de 40 quilòmetres i obert a la ciutadania: "El seu rol és vital" Marc Béjar Permanyer
-
-
El CE Sabadell es queda a zero davant de l'Alcorcón, però manté la distància al capdavant de la taula Marc Segarra Rodríguez
-
-
Alícia Romero: “Més finançament per a la Generalitat serà més finançament per als ajuntaments” Albert Acín Serra | Laura Massallé
En portada: La reina de l’esport
- El temps: sol i més sol
Publicat el 31 de maig de 2019 a les 22:28
Actualitzat el 01 de juny de 2019 a les 10:05
El tema que ocupa la portada d'aquest dissabte té nom i cognom i és Maica García, guanyadora per tercera vegada del premi a millor esportista de la ciutat. Destaquem també que la Policia Municipal premia els herois de la ciutat i recordem que Els Catarres arriben a La Faràndula aquest dissabte. Els hem entrevistat.
Expliquem també que la botiga Escapa, empresa sabadellenca referent del ciclisme, obre botiga a Girona.
Notícies recomenades
-
Sabadell
“Per als usuaris, Rodalies és una loteria”
-
Sabadell
Sabadell En Comú Podem vol reactivar el parc de Can Rimbles
-
Sabadell
El consum d'aigua puja gairebé un 6% en un any a Sabadell
-
Sabadell
Denuncien un home a Sabadell per tenir més d'una vintena de galls de baralla en condicions deficients
-
Sabadell
La Crida per Sabadell planteja un espai de memòria per als exiliats de la ciutat
-
Sabadell
Llevar-se a Banyoles o Vic i anar a fer classe a Sabadell: "Faig tres hores diàries de cotxe. Arribes amb angoixa i nervis"