ARA A PORTADA
-
Sabadell "Hauria de ser gratuïta tot el mes": dues setmanes sense pagar la zona blava, què en pensen els conductors? Sílvia Fernández Sequero
-
Sabadell Una unitat per tractar afectats per l'amiant: "Els 300 casos que controlem, la majoria antics treballadors de fàbriques, són només la punta de l'iceberg" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Marxants de Campoamor reclamen més vigilància i esperen amb "incertesa" les obres del Mercat Marta Ordóñez
-
-
Un camió bolca i deixa tallada la C-58
Sabadell
El vehicle, de grans dimensions, ha quedat estirat sobre la calçada ocupant tots els carrils
- El temps: cel serè (i calor) dia i nit
Publicat el
26 de juny de 2019 a
les 18:17
Actualitzat el
27 de juny de 2019 a les
13:25
L'autopista C-58 ha quedat tallada aquesta tarda de dimecres a l'alçada de Sant Quirze del Vallès després que un camió de grans dimensions patís un accident i quedés atravessat ocupant tots el carrils de la via en direcció a Barcelona. Com a conseqüència de l'accident les vies d'accés i sortida de Sabadell també han quedat col·lapsades. A les 18.45 h s'ha pogut obrir el voral perquè hi hagués almenys un carril de circulació.
Les afectacions han anat més enllà de l'entorn. A la Rambla Ibèria, la Ronda Ponent, la carretera Terrassa i la carretera Barcelona els vehicles circulen amb moltes dificultats. També la Gran Via es troba col·lapsada, des de la seva entrada al tocar de l'aeroport de Sabadell. Un dels afectats, Antonio Ordóñez, assegura haver trigat "més de dues hores" en arribar des de Terrassa fins a Sabadell.
El vehicle ha bolcat per motius que encara es desconeixen i ha xocat contra la mitjana. Un testimoni, el Luís, camioner de professió, assegura que el vehicle devia circular pel carril de la dreta, que per alguna raó hauria fet un cop de volant cap a l'esquerra, encastant-se contra la mitjana. No s'haurien produït danys en altres turismes.
Les primeres informacions dels Mossos d'Esquadra apunten a què el conductor ha quedat ferit lleu, tot i no s’ha hagut de lamentar cap dany personal més. Les causes de l'accident encara estan per esclarir. Tot apunta que els neumàtics estaven en mal estat i la càrrega no estava suficientment assegurada i el camió hauria patinat per la part del remolc.
Fins al lloc de l'incident s'hi han traslladat diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra, els Bombers de la Generalitat de Catalunya i el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).
Cap a les sis i mitja de la tarda, l'accident ja havia provocat fins a set quilòmetres de cues entre Sant Quirze i Terrassa. Segons ha informat el Servei Català de Transit, l'incident també ha provocat retencions entre Badia i Sant Quirze en direcció a Sabadell i Manresa; i a l'AP-7 entre Santa Perpètua i Barberà, en direcció a Tarragona.
[aesop_gallery id="103098" revealfx="off" overlay_revealfx="off"]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Dos ferits en un accident entre un cotxe i un patinet a Covadonga
-
Sabadell
Multen amb 600 euros una persona per llençar deixalles fora dels contenidors a la Planada
-
Sabadell
FOTOS | Crema un contenidor a Can Puiggener
-
Sabadell
La detecció dels infants amb TEA, cada cop més precoç i efectiva
-
Sabadell
Quan l'empatia es converteix en la millor eina per 'obrir-se al món': "Costa que les persones amb autisme creïn vincles i ho hem aconseguit"
-
Sabadell
Salut retarda la vacunació contra la grip i posa el focus en els docents: "Aquest curs ho he agafat tot"