ARA A PORTADA
-
La contaminació a Sabadell va caure l’any 2025, abans de l'activació de la zona de baixes emissions Albert Acín Serra
-
-
Montserrat Termes, economista: "Davant dels desastres naturals, és més barat prevenir que curar" Jan Cañadell Puigmartí
-
Canvis en el cens de l'amiant de Sabadell: on s'ha actuat els últims anys i quins reptes queden? Redacció
-
La construcció d'habitatges a Sabadell frena el 2025 després d'anys de creixement Aleix Pujadas Carreras
El Diari de Sabadell, millor diari en català segons l'APPEC
L'editor del D.S., Marc Basté, ha recollit el guardó a l'Espai Endesa de Barcelona
- El temps: cel serè (i calor) dia i nit
Publicat el
27 de juny de 2019 a
les 22:12
Actualitzat el
27 de juny de 2019 a les
22:13
Marc Basté, editor del D.S. i conseller delegat de Novapress ha recollit aquest dijous al vespre el Premi a la millor publicació que atorga l’Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC), que enguany ha decidit premiar el Diari de Sabadell en aquesta categoria. Altres guardonats aquest 2019 han estat Sàpiens, en la categoria de revista; i bonart.cat en la de Digital.
L'APPEC ha decidit concedir el premi al D.S. en considerar-lo un projecte "que suma emprenedoria, innovació i periodisme". El D.S. s'uneix així a d'altres publicacions històriques premiades amb aquest guardó, com ara l'Avenç, Cavall Fort o Serra d'Or. Els premis de l'APPEC es concedeixen des de l'any 2000 a les millors publicacions en català.
L’entrega dels premis s'ha celebrat en el marc de la 19a Nit de les Revistes i la Premsa en Català a l’Espai Endesa de Barcelona. L'escriptor Màrius Serra ha estat l'encarregat de presentar l'acte i, a l'hora d'entregar el premi, ha definit el D.S. com un "exemple de diari territorial que ha esdevingut referent de la seva ciutat".
https://twitter.com/revistesAPPEC/status/1144321690228469760
En el seu discurs d'acceptació del guardó, Marc Basté ha agraït a tot l'equip que forma el Diari de Sabadell la seva feina i dedicació, així com a tota la ciutat, els anunciants, els accionistes i, sobretot, els lectors i suscriptors. "Hem volgut recuperar la missió del periodisme local i ben fet", ha dit Basté, "i estic segur que el bon periodisme, local o no, i en català és rendible".
Durant la gala també han rebut una distinció els directors de TV3, Vicent Sanchis, i Catalunya Ràdio, Saül Gordillo, “com a denúncia de la repressió i com a defensa dels mitjans públics” i les revistes Re i Ressò pels seus 25 i 50 anys respectivament.
https://twitter.com/revistesAPPEC/status/1144330226870169601
Notícies recomenades
-
Sabadell
ERC Sabadell renova l'executiva amb Laia Girós com a presidenta
-
Sabadell
FOTOS | Nadal etern als carrers
-
Sabadell
Els Iaioflautes de Sabadell denuncien la despesa armamentística prevista per l'estat
-
Sabadell
El corredor verd entre Can Feu i el Centre encara les primeres obres
-
Sabadell
Marta Farrés respon Jordi Ballart: "A diferència d'altres alcaldes que primer disparen..."
-
Sabadell
Daniel Santos, quiosquer: “Fa cinc anys vaig dir que en quedaven cinc i continuo aquí...”