Les regidores d'Esports i Salut, Laura Reyes i Sonia Sada, amb altres representats de les entitats / CEDIDA[/caption]
Durant la presentació de la jornada, aquest dimarts a la Bassa, la regidora d'Esports, Laura Reyes, ha destacat el paper de la FEM, “que inverteix molts esforços i es mereix tota la col·laboració possible". La regidora de Salut, Sonia Sada, ha recordat la importància de la campanya per "seguir fent recerca i donar a conèixer la malaltia", la qual es manifesta de diverses formes i cal "aprofundir en el seu coneixement".
ARA A PORTADA
-
Sabadell El “no” dels metges a fer hores extres es fa notar al Parc Taulí: "S'estan deixant de fer proves i intervencions" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sant Cugat del Vallès El dia que Plató va evitar el 10 a la 'sele': "No m'esperava aquest 9,8" Marc Béjar Permanyer
-
Cultura i oci Quim Masferrer: "He anat a enterraments i he casat amics que he fet al ‘Foraster’" Guillem Plans Roca
-
-
- El temps: nit fresca, dia calorós
Publicat el
09 de juliol de 2019 a
les 19:52
Actualitzat el
10 de juliol de 2019 a les
12:13
L'Ajuntament de Sabadell s'ha unit a la 26a campanya Mulla't per l'Esclerosi Múltiple que tindrà lloc el diumenge 14 de juliol, organitzada per la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM). Les piscines on es podrà fer el tradicional salt conjunt solidari i altres activitats lúdiques seran la Bassa, les Piscines Municipals Joan Serra, el Club de Tennis, el Cercle Sabadellès i el Club Natació Sabadell.
[caption id="attachment_104254" align="aligncenter" width="900"]
Les regidores d'Esports i Salut, Laura Reyes i Sonia Sada, amb altres representats de les entitats / CEDIDA[/caption]
Durant la presentació de la jornada, aquest dimarts a la Bassa, la regidora d'Esports, Laura Reyes, ha destacat el paper de la FEM, “que inverteix molts esforços i es mereix tota la col·laboració possible". La regidora de Salut, Sonia Sada, ha recordat la importància de la campanya per "seguir fent recerca i donar a conèixer la malaltia", la qual es manifesta de diverses formes i cal "aprofundir en el seu coneixement".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Les regidores d'Esports i Salut, Laura Reyes i Sonia Sada, amb altres representats de les entitats / CEDIDA[/caption]
Durant la presentació de la jornada, aquest dimarts a la Bassa, la regidora d'Esports, Laura Reyes, ha destacat el paper de la FEM, “que inverteix molts esforços i es mereix tota la col·laboració possible". La regidora de Salut, Sonia Sada, ha recordat la importància de la campanya per "seguir fent recerca i donar a conèixer la malaltia", la qual es manifesta de diverses formes i cal "aprofundir en el seu coneixement".
Notícies recomenades
-
Sabadell
Salven la vida a un motorista accidentat en un dels accessos a Sabadell
-
Sabadell
Aquest juny, camí de ser el més calorós des que hi ha registres a Sabadell
-
Sabadell
Vivac, escalivada i una muntanya màgica: com Jaume Monmany va portar la Flama del Canigó a Sabadell
-
Sabadell
"No hi ha hagut cap incident seriós": un centenar d'avisos als Bombers per Sant Joan a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Cau un cotxe amb quatre ocupants a les vies del tren al costat de l'Aeroport de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | La revetlla de Sant Joan a Sabadell, en imatges