ARA A PORTADA
Els usuaris de Renfe es queixen d'alguns retards i d'incertesa en els horaris en la jornada de vaga
L'aturada no ha provocat grans afectacions al servei i els serveis mínims s'han complert, segons Renfe

- El temps: dimarts de cel serè i temperatures altes
Publicat el 15 de juliol de 2019 a les 14:40
Actualitzat el 15 de juliol de 2019 a les 16:17
La vaga de Renfe d'aquest 15 de juliol ha causat incertesa en alguns usuaris, que s’han queixat de problemes i retards en els trens, tot i això, l’aturada no ha provocat grans afectacions al servei i els serveis mínims s’han complert, segons fonts de l’empresa. La vaga, convocada únicament pel sindicat Comissions Obreres (CCOO), té com a objectiu demanar més contractacions a l'empresa, una reducció de la jornada laboral i la consolidació salarial pels seus treballadors.
A part, CCOO subratlla la preocupació del personal ferroviari pel fet que Renfe apliqui "de manera unilateral" l'acord recollit en el conveni col·lectiu de reduir la jornada a 37 hores i mitja de mitjana. Si l'empresa manté una "postura intransigent" i les negociacions segueixen "bloquejades", els representants dels treballadors no descarten més mobilitzacions durant tot l'estiu.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll