ARA A PORTADA
-
Sabadell GRÀFICS | Màxim històric dels lloguers a Sabadell en plena crisi de l'habitatge Albert Acín Serra
-
Castellar del Vallès Castellar-Sabadell-Terrassa, tria la teva aventura: dues hores per un viatge de nou quilòmetres Marc Béjar Permanyer
-
Sabadell Rodalies reprèn la circulació a la línia R4 després dels incidents pel temporal Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell La desesperació i resignació a Sabadell Centre: "He hagut d'agafar un taxi per arribar a l'examen de conduir" Sílvia Fernández Sequero
-
- Esquerra demana fermesa a l'equip de govern davant l'amenaça d'Endesa
Publicat el
12 d’agost de 2019 a
les 18:53
Actualitzat el
13 d’agost de 2019 a les
00:31
Dos habitatges han quedat inundats a causa de les fortes pluges que han sacsejat Sabadell aquesta matinada. Els immobles afectats serien un primer situat a la Plana del Pintor, al carrer dels Andes, i un segon a Can Puiggener, al carrer Ramon Jové.
En aquest darrer cas, es tractaria d'una incidència menor, mentre que, a Plana del Pintor, els bombers han hagut d'efectuar una actuació d'emergència davant l'avís rebut. A tot el Vallès Occidental, s'han rebut 8 trucades al llarg de la matinada en relació a la tempesta, majoritàriament per acumulació d'aigua al carrer i baixos inundats.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sense pàrquing mig any després d’inaugurar uns pisos de lloguer assequible
-
Sabadell
Sabadell renova bancs, cadires i altres elements del mobiliari urbà per fer-los més còmodes i accessibles
-
Sabadell
En marxa el compte enrere per a les eleccions generals: com queda el calendari electoral?
-
Sabadell
FOTOS | L'aturada del servei de Rodalies i els accidents disparen la congestió a les carreteres del Vallès
-
Sabadell
Ensurt per un cable que treia guspires al Centre
-
Sabadell
"És un aparcament de motos": Veïns de la Creu de Barberà reclamen recuperar la plaça més antiga del barri