Joies, anells i cadenes recuperats al grup criminal desarticulat que utilitzava el mètode del 'marcador de cola' / ACN[/caption]
En els pisos dels lladres, els investigadors hi van trobar més de 200 objectes sostrets, sobretot joies, rellotges i dispositius electrònics, que ja s'han començat a retornar als seus propietaris, així com els tubs de cola que utilitzaven per marcar les portes i diversos jocs de rossinyols que servien per obrir els panys sense provocar-hi danys. La detecció d'una gran quantitat de marcadors va evitar que es produïssin desenes de robatoris a la Garriga, Vic, Sant Joan de Vilatorrada, Abrera, Sant Andreu de la Barca i Olesa de Montserrat. Els tres arrestats van passar el dia 6 de setembre a disposició judicial i la titular del jutjat d'Instrucció 3 de Manresa en va decretar la llibertat amb càrrecs.
ARA A PORTADA
-
Veïns de l’Eix Macià denuncien que viuen envoltats de zona blava: “Cal estudiar una fórmula per als residents” Marta Ordóñez
-
El nou aparcament de l'Eix Macià serà gratuït i estarà acabat a principis del 2027 Jan Cañadell Puigmartí
-
"Som alumnes, no pollastres al forn": les famílies alcen la veu a Barberà per les temperatures a les aules M.B.
-
-
Sabadell aplaudeix els guanyadors dels Premis Literaris Joan Oliver: quins textos han estat guardonats? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Desarticulat a Sabadell un grup criminal que robava en domicilis fent 'marcadors de cola'
- Dia assolellat abans de l'arribada del mal temps
Publicat el
16 de setembre de 2019 a
les 11:46
Actualitzat el
09 d’abril de 2021 a les
10:46
Els Mossos d'Esquadra han desarticulat un grup criminal que robava en domicilis amb el 'mètode del marcador'. Els lladres utilitzaven fils de cola pràcticament imperceptibles entre la porta i el marc per senyalar habitatges en poblacions com Olesa de Montserrat, Abrera o Sant Andreu de la Barca, al Baix Llobregat. L'operació policial ha permès detenir tres homes de nacionalitat georgiana, amb edats compreses entre els 33 i els 48 anys, considerats autors de set robatoris amb força en domicilis i acusats de preparar-ne desenes més mitjançant la col·locació de 'marcadors' a les portes dels habitatges. La col·laboració ciutadana va ser clau per alertar dels marcadors de cola i iniciar una investigació que va començar el passat mes de juny i es va concloure el 4 de setembre amb l'entrada als domicilis dels membres més actius del grup criminal, situats a Barcelona i Sabadell.
[caption id="attachment_109648" align="aligncenter" width="900"]
Joies, anells i cadenes recuperats al grup criminal desarticulat que utilitzava el mètode del 'marcador de cola' / ACN[/caption]
En els pisos dels lladres, els investigadors hi van trobar més de 200 objectes sostrets, sobretot joies, rellotges i dispositius electrònics, que ja s'han començat a retornar als seus propietaris, així com els tubs de cola que utilitzaven per marcar les portes i diversos jocs de rossinyols que servien per obrir els panys sense provocar-hi danys. La detecció d'una gran quantitat de marcadors va evitar que es produïssin desenes de robatoris a la Garriga, Vic, Sant Joan de Vilatorrada, Abrera, Sant Andreu de la Barca i Olesa de Montserrat. Els tres arrestats van passar el dia 6 de setembre a disposició judicial i la titular del jutjat d'Instrucció 3 de Manresa en va decretar la llibertat amb càrrecs.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Joies, anells i cadenes recuperats al grup criminal desarticulat que utilitzava el mètode del 'marcador de cola' / ACN[/caption]
En els pisos dels lladres, els investigadors hi van trobar més de 200 objectes sostrets, sobretot joies, rellotges i dispositius electrònics, que ja s'han començat a retornar als seus propietaris, així com els tubs de cola que utilitzaven per marcar les portes i diversos jocs de rossinyols que servien per obrir els panys sense provocar-hi danys. La detecció d'una gran quantitat de marcadors va evitar que es produïssin desenes de robatoris a la Garriga, Vic, Sant Joan de Vilatorrada, Abrera, Sant Andreu de la Barca i Olesa de Montserrat. Els tres arrestats van passar el dia 6 de setembre a disposició judicial i la titular del jutjat d'Instrucció 3 de Manresa en va decretar la llibertat amb càrrecs.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Usuaris de la petanca del Torrent del Capellà: “Ens quedarem a les pistes, fa anys que juguem aquí”
-
Sabadell
El PP reclama una ciutat més 'pet friendly': més àrees per a gossos i espais d'hidratació
-
Sabadell
A disposició judicial un jove que va estirar una cadena d'or del coll d'una senyora a Sabadell
-
Sabadell
Ampli desplegament per la revetlla de Sant Joan: "Demanem responsabilitat i prudència"
-
Sabadell
FOTOS | La funerària Torra celebra l'inici de les obres del nou tanatori a Gràcia
-
Sabadell
Cucs de seda i molt d'enginy: alumnes del Sant Nicolau guanyen un premi català d'innovació educativa