ARA A PORTADA
Sabadell es manifestarà aquest cap de setmana per l'Emergència Feminista

- Dissabte de pluges intenses i diumenge assolellat
Publicat el 19 de setembre de 2019 a les 17:29
Actualitzat el 20 de setembre de 2019 a les 14:45
La ciutat de Sabadell és una de les més de 200 que es manifestaran aquest cap de setmana amb motiu de l'anomenada Emergència Feminista, per reclamar mesures i mitjans per lluitar contra la violència de gènere. La Plataforma Feminista d'Alacant ha convocat una concentració que es farà a les places de ciutats com Barcelona, Madrid i Bilbao, però també París i Rosario (Argentina), entre altres.
Al nostre municipi la convocatòria és a les 20.30 h a la plaça de Sant Roc i la secunden col·lectius i entitats feministes i el mateix Ajuntament. Tanmateix, aquest divendres, dissabte i diumenge el consistori il·luminarà de color lila les fonts de les places de Catalunya i de la Concòrdia de 20 h a 22 h.
Notícies recomenades
-
Sabadell La Unió Excursionista de Sabadell celebra la 58a Festa de la Cançó de Muntanya
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Exitosa desfilada solidària d'Andi Sabadell
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"