ARA A PORTADA
Mireia Vehí i Maties Serracant, cap de llista i número 6 de la CUP a les eleccions generals
Sabadell
- Temps ennuvolat aquest dimecres (amb algun plugim)
Publicat el
06 d’octubre de 2019 a
les 17:30
Actualitzat el
07 d’octubre de 2019 a les
15:39
Els sabadellencs Mireia Vehí i Maties Serracant seran els números 1 –cap de llista– i 6, respectivament, a la llista de la CUP per la demarcació de Barcelona a les eleccions generals del 10 de novembre.
La formació anticapitalista ha aprovat avui les seves llistes, i ha rebut el suport del 80,13% del cens. A l'exdiputada Vehí la seguiran els seus excompanys al Parlament Albert Botran i Eulàlia Reguant. Els números 4 i 5 per Barcelona seran Aleix Auber i Esther de Alcázar, i a l'exalcalde i regidor Serracant el seguiran la ripolletenca Pilar Castillejo, Julià de Jòdar, Eva Fernández i Ignasi Bea, entre altres.
Per falta de temps, els cupaires han confeccionat una llista tancada en què la militància no ha pogut participar i l'han elaborat membres del grup parlamentari i del secretariat nacional.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi d'ubicació de l’Oficina de Mobilitat a Sabadell
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals