ARA A PORTADA
-
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis Ana López
Dues persones, ateses per l'incendi d'un habitatge als Merinals
- Després dels núvols, sol
Publicat el 09 d’octubre de 2019 a les 13:23
Actualitzat el 09 d’octubre de 2019 a les 14:45
El Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) va haver d'atendre ahir a les 13.20 h dues persones per intoxicació lleu de fum a causa d'un incendi a l'interior d'un habitatge, al polígon dels Merinals, 104. Es tracta de dues dones: la mare, de 43 anys, i la filla, de 9. El foc es va produir per causes que es desconeixen.
En les tasques de socors hi van intervenir tres dotacions dels bombers, una ambulància del SEM i una unitat de la Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"
-
Sabadell
VÍDEO | Aparatós incendi d'un cotxe al mig del carrer a plena llum del dia a Sabadell