ARA A PORTADA
ERC enceta la campanya del 10-N demanant l'amnistia dels presos
- Dissabte amb possibilitats d'algun ruixat
Publicat el 31 d’octubre de 2019 a les 21:21
Actualitzat el 31 d’octubre de 2019 a les 21:26
ERC vol seure a Madrid per demanar dues coses: l'amnistia dels presos independentistes i un referèndum d'autodeterminació per Catalunya. Mingo Meseguer, número 13 de la llista per Barcelona (pragmàticament és el número 12, per la inhabilitació d'Oriol Junqueras) ha promès tenir mecanismes per sortir de "l'enrenou on ens ha ficat l'Estat".
Els republicans han iniciat la seva campanya al conegut com Mur de la Llibertat, situat davant l'estació de FGC de Gràcia, amb pancartes que demanen l'amnistia dels líders d'ERC empresonats, com Oriol Junqueras i Raül Romeva. El lema d'ERC en la segona volta de les eleccions generals apunta, precisament, en aquesta direcció: 'Tornarem més forts'.
https://twitter.com/DiariDeSabadell/status/1189994685802127360
Meseguer ha advertit d'una possible "gran coalició" entre el PSOE el PP, units pel conflicte català: "aquesta situació és un autèntic esperpent", ha afegit. També ha denunciat una "pèrdua de drets polítics, civils i polítics" que el grup republicà s'ha compromès a recuperar.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores