ARA A PORTADA
Mor un motorista en un accident de trànsit a Sabadell
- Dijous més fred
Publicat el 05 de novembre de 2019 a les 20:13
Actualitzat el 06 de novembre de 2019 a les 10:24
Un motorista ha mort aquest dimarts a la tarda a Sabadell, concretament a l'autopista C-58 al seu pas per la ciutat. Segons informa el Servei Català de Trànsit, el sinistre ha passat al punt quilomètric 11 a les 18.37 h.
Per causes que encara s'estan investigant, han topat un turisme i una motocicleta, i a conseqüència de l’accident, el conductor de la motocicleta, un home de 72 anys i veí de Sabadell, ha mort. Tot apunta que la motocicleta ha fet un avançament entre dos cotxes, n'ha fregat un d'ells i ha caigut.
Arran de la incidència, s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions de Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Amb aquesta víctima, són 154 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"