ARA A PORTADA
Problemes a Rodalies per un atropellament a Montcada i Reixac

- Dijous més fred
Publicat el 05 de novembre de 2019 a les 16:01
Actualitzat el 20 de novembre de 2019 a les 08:52
El servei de Rodalies s'ha vist afectat entre les 13.30 h i les 16.45 h a causa d'un atropellament a les vies de la línia R3 a Montcada i Reixac. El servei s'ha interromput entre les estacions de Montcada Bifurcació i Montcada Ripollet, una situació que ha afectat de retruc la línia de Sabadell, l'R4, amb el traspàs de passatgers entre línies. Per minimitzar les afectacions al servei en tren de la línia R3, Renfe ha anunciat que es prestaria un servei alternatiu per als viatgers que no puguin dur a terme el recorregut previst.
Així, entre Puigcerdà i Montcada Ripollet es prestava servei en tren, però s'ha gestionat servei per carretera entre Montcada Ripollet i Montcada Bifurcació, que és el tram afectat per l'atropellament.
Pel que fa a l'enllaç entre les estacions de Montcada Bifurcació i l'Hospitalet de Llobregat, s'ha fet el servei de la manera habitual, és a dir, en tren, de manera que no ha suposat una afectació al viatger. El tren implicat en l'incident queda a l'espera que l'autoritat policial li permeti continuar la marxa, ja que l'evacuació en aquest punt és de difícil accés.
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta