ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Avís per vent i augment del fred per aquest divendres a Sabadell

- Foment encarrega un estudi sobre les actuacions necessàries a l'AP-7 amb la fi dels peatges
Publicat el 07 de novembre de 2019 a les 22:00
Actualitzat el 08 de novembre de 2019 a les 08:33
Aquest divendres serà més fred a Sabadell, i a més, el vent bufarà fort. De fet, el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) ha activat una alerta per fort vent, que al Vallès Occidental tindrà incidència sobretot a la tarda.
Així, el vent bufarà de component oest en general, moderat amb cops forts, amb ratxes de vent molt fortes, sobretot a zones elevades. Tant la temperatura mínima com la màxima serà lleugerament, o localment moderadament, més baixa. La temperatura mínima es mourà entre 2 i 7 ºC, mentre que la màxima oscil·larà entre 13 i 18 ºC.
Circularan núvols d'oest a est que deixaran el cel entre mig i molt ennuvolat en general. Al final del dia la nuvolositat minvarà. Independentment, el vessant nord del Pirineu estarà entre molt ennuvolat i cobert a partir de mig matí.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell