ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
La plaça Laietana se sotmet a obres de millora

- Comença una baiaxada del termòmetre que ens durà a l'hivern
Publicat el 11 de novembre de 2019 a les 18:02
Aquest dilluns han començat les obresde millora a la plaça Laietana, al barri de Covadonga, unes obres que han de permetre potenciar aquest espai com a zona d’estada i de lleure, a més de facilitar la mobilitat per l’interior. Els treballs, amb una durada aproximada de 3 setmanes, tenen un cost de 53.019,91 euros.
Aquesta actuació consisteix a plantar-hi nous exemplars d’arbres, a remodelar les superfícies de gespa i a renovar la xarxa de reg. A més, s’aprofitarà l’ocasió per instal·lar-hi paviments nous, per tal d’evitar l’erosió com a conseqüència de les pluges i del desnivell, superior al 2,5%, que té la plaça.
Aquesta plaça té una superfície de 6.894 metres quadrats i hi ha plantats diferents arbres, disposa de dues zones de gespa i de diversos grups de bancs. Els exemplars arboris que s’hi plantaran de nou són lledoners, arbres de l’amor, alzines, freixes, xiprers, acàcies del Japó i plàtans. Amb aquesta actuació es potenciarà la vegetació i la biodiversitat, i es facilitarà el manteniment de l’espai.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell