ARA A PORTADA
- Dimarts de bones temperatures
Publicat el 22 de novembre de 2019 a les 22:41
Actualitzat el 23 de novembre de 2019 a les 09:23
A la portada d'aquest cap de setmana destaquem els 10 projectes del programa Triangulum per a Sabadell. La meitat d'ells estan en fase d'implementació, i la resta estan encara a mig desenvolupar, però conformen l’agenda innovadora de Sabadell i són possibles projectes de futur per a la ciutat.
Dediquem un espai també per a la cultura. Diversos artistes urbans de la ciutat han identificat una seixantena de parets i murs de Sabadell que podrien enriquir-se pintant-se amb grafits. Estan en converses amb l'Ajuntament per fer-ho de manera legal. I destaquem també el Gran Recapte 2019, que acaba aquest dissabte i que té per objectiu assolir les 86 tones d'aliments.
I tenim suplement D.S. Cases, dedicat aquest cop al 'home staging' i als productes nadalencs per la llar.
Notícies recomenades
-
Sabadell
El caganer del Llaminer ja viatja arreu del món
-
Sabadell
FOTOS | Els infants de Sabadell se'n van de vacances i el Tió, els patges i Els Pastorets s'apoderen de l'últim dia de classe
-
Sabadell
Cap de setmana passat per aigua a Sabadell
-
Sabadell
Com fer un bon pessebre: els consells del mestre pessebrista Adrià Garcia
-
Sabadell
Els Mossos frustren un nou intent d'ocupació a la Plana del Pintor
-
Sabadell
Nadal llest per gaudir: l'oferta de plats preparats d'El Corte Inglés