ARA A PORTADA
EL CDIAP del Taulí atén més de 2.000 infants cada any amb alteracions del desenvolupament

- Identificat el presumpte autor de la crema d'un contenidor
Publicat el 27 de novembre de 2019 a les 13:09
Actualitzat el 27 de novembre de 2019 a les 17:56
El Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP) del Taulí celebra aquest any el seu 40è aniversari, amb més de 2.000 infants d'entre 0 i 5 anys atesos anualment per alteracions del desenvolupament.
Les alteracions més comunes que arriben al CDIAP són els transtorns psicomotrius (evidents durant el primer any de vida), els problemes de llenguatge a partir dels 2 anys i els problemes conductuals amb disfuncions de tipus desadaptatiu que solen aparèixer a partir dels 3 anys.
Al CDIAP hi arriben nens derivats dels serveis de pediatria, de neonatologia i des de les pròpies escoles o les famílies. La coordinadora d'aquesta unitat del Taulí, Montserrat Torras, destaca que “al nostre territori la detecció és molt bona. Aquests 40 anys de trajectòria fa que funcionem com una xarxa molt ben comunicada, amb les escoles, els pediatres, serveis especialitzats i famílies”.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Exitosa desfilada solidària d'Andi Sabadell
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?