ARA A PORTADA
-
-
Cultura i oci La puntada de peu de Tornassol a la Casa Vilalta: el quart mural de Tintín a Sabadell Guillem Plans Roca
-
-
Sabadell "Amb la calor i les vacances, hem de trobar activitats perquè s'entretingui" Sílvia Fernández Sequero
-
Sabadell El Parc Taulí aconsegueix el circuit més ràpid de Catalunya per tractar els pacients que arriben amb un ictus Sergi Gonzàlez Reginaldo
- L'atur baixa en 85 persones a Sabadell el mes de novembre
Publicat el
02 de desembre de 2019 a
les 12:35
Actualitzat el
02 de desembre de 2019 a les
15:21
A les 04.20 h de diumenge es va produir un accident de trànsit provocat per un conductor molt begut. Es tracta d'un home de 27 anys que triplicava la taxa d'alcoholèmia i va desviar el cotxe al voral.
Els fets van passar a la plaça del Mil·lenari, quan la Policia Municipal va enviar el cotxe que conduïa fora de la via. En fer la prova va donar una taxa de 0,73 mg/l, quan la taxa màxima permesa genèrica és de 0,25 mg/l. Es van realitzar diligències judicials per un presumpte delicte contra la seguretat viària per conduir sota la influència de begudes alcohòliques.
Hi va intervenir una unitat de la Policia Municipal.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Destapen una banda que exportava haixix a Europa després d'interceptar un taxista a Sabadell que havia recollit la droga
-
Sabadell
Patis oberts, una eina de conciliació i lleure: "Falten espais a l'aire lliure pels infants"
-
Sabadell
Arxivada la denúncia de la FAVS pel cas Diego Fuoli
-
Sabadell
Tomben la moció de la Crida per recuperar la masia de Can Llong i donar-li un ús comunitari
-
Sabadell
Paradistes del Mercat dels Merinals recuperen l'alè: "L'aire condicionat ja treu fred"
-
Sabadell
Sabadell obre la porta a un possible recàrrec sobre la taxa turística