ARA A PORTADA
- L'atur baixa en 85 persones a Sabadell el mes de novembre
Publicat el
03 de desembre de 2019 a
les 12:28
Actualitzat el
03 de desembre de 2019 a les
14:19
La Policia Municipal ha denunciat un conductor que aquest dilluns conduïa gairebé triplicant la velocitat màxima a Sabadell. Concretament, l'home pilotava a 118 km/h per la Gran Via, en el tram del carrer de Domènech i Montaner, on hi ha la benzinera cap a l'aeroport.
Els fets, a més, van passar a plena llum del dia, a les 12.46 h, moment de màxim trànsit en una de les artèries principals de la capital vallesana. El tram, com a la majoria de la ciutat, estava limitat a 50 km/h.
Els agents van instruir a l'home, de 46 anys, les diligències judicials corresponents per un delicte contra la seguretat viària.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns