ARA A PORTADA
Avís per pluja i fort vent a Sabadell
- Patates braves al rovell de l'ou de Sabadell
Publicat el
03 de desembre de 2019 a
les 22:00
Actualitzat el
03 de desembre de 2019 a les
23:06
Una forta llevantada ens afecta de ple, amb vent i pluja que s'intensificaran aquest dimecres amb el pas de les hores. De matinada, les pluges s'estendran i es preveu que siguin abundants. Es preveu que en algun moment la pluja sigui torrencial, arribant en els casos més destacats als 100 l/m². Entre les 9 h i les 20 h, pot ploure en qualsevol moment.
El vent assolirà velocitats de fins a 20 quilòmetres per hora; unes xifres que no es consideren greus, però que sí que són superiors a les acostumades al Vallès (uns 3 km/h).
Pel que fa a la temperatura, la màxima es reduirà i la sensació serà, en general, de més fred. S'espera que el termòmetre marqui com a màxim uns 11 graus.
https://www.diaridesabadell.com/2019/12/03/consells-davant-el-vent-previst-per-les-properes-hores/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu