ARA A PORTADA
-
-
-
Els comuns volen que Sabadell tingui una Unitat Antidesnonaments per fer front a la crisi de l'habitatge Aleix Pujadas Carreras
-
La intel·ligència artificial protagonitza la III Jornada de tècnics superiors d’Imatge per al Diagnòstic i Medicina Nuclear Ana López
-
Sabadell inicia l’adequació de l’antic Museu del Gas per convertir-lo en el futur Museu de la Ciutat Marta Ordóñez
Arrenquen els concerts de Nadal de l'Escola Municipal de Música i Conservatori
- Tapes tradicionals amb un toc molt personal
Publicat el 08 de desembre de 2019 a les 17:00
Actualitzat el 09 de desembre de 2019 a les 11:51
Un any més l’Escola Municipal de Música i Conservatori Professional de Sabadell ofereix el cicle de Concerts de Nadal. El proper dimarts 10 de desembre s’inicia el cicle, que tindrà lloc a dos escenaris: el Casal Pere Quart i l’Espai Cultura de la Fundació 1859 Caixa Sabadell. L’entrada a tots els concerts serà gratuïta i s’oferiran un total de 7 recitals.
Amb els concerts de Nadal, l’Escola de Música i Conservatori vol compartir amb les famílies del centre municipal i amb el conjunt de la ciutadania el treball fet pels estudiants el primer trimestre del curs, donant també l’oportunitat a l’alumnat de mostrar en públic el resultat dels seus avenços en diferents disciplines.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La reforma de Mossèn Geis costarà un 49% més
-
Sabadell
Demanen 12 anys de presó a un home per agredir sexualment a una menor
-
Sabadell
Empadronaments irregulars, un problema a l'alça? "Ara fem més comprovacions"
-
Sabadell
Farrés, sobre l'incivisme: "Si embruten, netejarem; si ho tornen a fer, hem de netejar més"
-
Sabadell
Acord per blindar el català a l'escola
-
Sabadell
Llum verda a millorar la inclusió educativa en menjadors i extraescolars de Sabadell