Detall de la ciutat de Nadal / CEDIDA[/caption]
ARA A PORTADA
Vídeo: Una ciutat de Nadal dins d'una barberia de Sabadell... i a damunt d'un piano
- Tapes tradicionals amb un toc molt personal
Publicat el
10 de desembre de 2019 a
les 20:00
Actualitzat el
10 de desembre de 2019 a les
16:47
Barberia, piano, Nadal. Tres conceptes que separadament no tenen cap tipus de connexió, excepte si ets Danny Tenorio. Aquest barber de la Creu Alta ha recreat una típica ciutat hivernal de Nadal a l'interior del seu negoci, amb la particularitat que ho ha fet a damunt d'un piano de cua.
"En els últims 25 anys he viatjat molt, i m'he endut casetes d'arreu del món, així que amb tot el material he recreat un poble de Nadal", explica Tenorio. Barber de professió, fa 18 anys que té el seu establiment al carrer Picañol, on tothom hi és convidat, vagin o no a tallar-se el cabell, per contemplar la seva obra d'art.
"No és un pessebre, tothom en fa, això és un poble de Nadal, un paisatge d'hivern, on hi he invertit unes 90 hores de feina", afegeix. En total hi ha mig miler de peces, de les quals 250 són arbres, 40 edificis i 180 figuretes, amb fanals, un cotxe a cavall, un tramvia o una cascada d'aigua en moviment. "El terra està fet amb sal gruixuda, que simula neu", apunta.
La presència del piano no és gratuïta. Va estudiar fins a 6è curs, de manera que el toca de meravella. "A casa en tinc un i el de cua no el podia tenir allà, vaig optar per dur-lo aquí i el toco entre client i client", explica. El poble nadalenc el tindrà exposat fins passat Reis.
[caption id="attachment_119679" align="aligncenter" width="900"]
Detall de la ciutat de Nadal / CEDIDA[/caption]
Detall de la ciutat de Nadal / CEDIDA[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"