
ARA A PORTADA
Vídeo: Una ciutat de Nadal dins d'una barberia de Sabadell... i a damunt d'un piano

- Tapes tradicionals amb un toc molt personal
Publicat el 10 de desembre de 2019 a les 20:00
Actualitzat el 10 de desembre de 2019 a les 16:47
Barberia, piano, Nadal. Tres conceptes que separadament no tenen cap tipus de connexió, excepte si ets Danny Tenorio. Aquest barber de la Creu Alta ha recreat una típica ciutat hivernal de Nadal a l'interior del seu negoci, amb la particularitat que ho ha fet a damunt d'un piano de cua.
"En els últims 25 anys he viatjat molt, i m'he endut casetes d'arreu del món, així que amb tot el material he recreat un poble de Nadal", explica Tenorio. Barber de professió, fa 18 anys que té el seu establiment al carrer Picañol, on tothom hi és convidat, vagin o no a tallar-se el cabell, per contemplar la seva obra d'art.
"No és un pessebre, tothom en fa, això és un poble de Nadal, un paisatge d'hivern, on hi he invertit unes 90 hores de feina", afegeix. En total hi ha mig miler de peces, de les quals 250 són arbres, 40 edificis i 180 figuretes, amb fanals, un cotxe a cavall, un tramvia o una cascada d'aigua en moviment. "El terra està fet amb sal gruixuda, que simula neu", apunta.
La presència del piano no és gratuïta. Va estudiar fins a 6è curs, de manera que el toca de meravella. "A casa en tinc un i el de cua no el podia tenir allà, vaig optar per dur-lo aquí i el toco entre client i client", explica. El poble nadalenc el tindrà exposat fins passat Reis.
[caption id="attachment_119679" align="aligncenter" width="900"]
Detall de la ciutat de Nadal / CEDIDA[/caption]

Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa