ARA A PORTADA
-
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis Ana López
Es manté l'avís per fort vent a Sabadell
- Xocolates d’origen, amb qualitat i per gaudir-les amb plaer
Publicat el 13 de desembre de 2019 a les 22:00
Actualitzat el 13 de desembre de 2019 a les 18:13
El Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) manté l'avís pel fort vent que es pot registrar fins aquest dissabte al migdia a Sabadell. Concretament, el vent bufarà de component oest entre fluix i moderat, amb cops forts i molt forts al matí. A la tarda el vent afluixarà.
El cel serà serè o poc ennuvolat per núvols alts sobretot a partir de la tarda. La temperatura mínima serà entre lleugerament i moderadament més baixa, i se situarà entre els 2 i 7 ºC. La màxima serà lleugerament més baixa, entre els 11 i 16 ºC.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els cribratges de càncer de mama de Sabadell "sí que funcionen", però hi ha "un 30% de dones que no s'hi presenten"
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"