ARA A PORTADA
-
Sabadell "Poca mà d'obra qualificada i tothom a última hora": per això poden tardar un mes a instal·lar-te l'aire condicionat Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Els ventiladors de sostre, en auge per la calor: "La gent els vol fins i tot per la cuina!" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Castellar del Vallès Mor un jove de 16 anys en un accident de trànsit a Castellar del Vallès Redacció
-
- Xocolates d’origen, amb qualitat i per gaudir-les amb plaer
Publicat el
17 de desembre de 2019 a
les 22:00
Actualitzat el
18 de desembre de 2019 a les
12:53
Aquest dimarts la pluja va fer una finta, i si bé dilluns es preveia aigua arreu del país, a Sabadell no va arribar el xàfec que s'havia previst. Aquest dimecres, de pluja gens, tot el contrari: la previsió és que el sol imperi.
Fins a primeres hores del matí estarà entre mig i molt ennuvolat. A partir de llavors, la nuvolositat minvarà progressivament. La temperatura mínima serà lleugerament més baixa, i quedarà entre 4 i 9 ºC. La màxima també creixerà un pèl, entre 14 i 19 ºC.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Els inflables infantils omplen de diversió la festa major de la Creu de Barberà
-
Sabadell
El Trenet del Parc de Catalunya torna a xiular
-
Sabadell
Sabadell instal·larà una pantalla gegant a l’amfiteatre del Parc de Catalunya per seguir la semifinal del Mundial
-
Sabadell
FOTOS | Can Deu balla al ritme de la seva festa major
-
Sabadell
62 pisos comprats amb el Préstec Emancipació a Sabadell
-
Sabadell
Les fonts del Passeig, fora de servei per controlar la qualitat de l'aigua