ARA A PORTADA
- Xocolates d’origen, amb qualitat i per gaudir-les amb plaer
Publicat el
18 de desembre de 2019 a
les 22:18
Actualitzat el
19 de desembre de 2019 a les
08:15
La majoria dels usuaris dels serveis d’acompanyament a Sabadell tenen més de 80 anys i són dones. Diferents entitats socials de la ciutat ofereixen un servei d’acompanyament a aquests veins i veïnes durant el Nadal. És el tema que destaquem en portada a l'edició de dijous, i que expliquem en profunditat a les pàgines quatre i cinc del diari.
Dediquem també un espai de la nostra primera plana al dibuixant Jonatan Cantero, que ha guanyat una medalla de plata al Festival Internacional de Manga del Japó pel còmic Korokke y la chica que dijo no, juntament amb el guionista Josep Busquet.
Finalment, us expliquem també que sense la discoteca Drinkking, queden ara a la ciutat onze locals d’oci nocturn; i que només una desena de sales tenen permís abans de l’aplicació de la moratòria de llicències d’usos.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"