
ARA A PORTADA

- Xocolates d’origen, amb qualitat i per gaudir-les amb plaer
Publicat el 18 de desembre de 2019 a les 22:18
Actualitzat el 19 de desembre de 2019 a les 08:15
La majoria dels usuaris dels serveis d’acompanyament a Sabadell tenen més de 80 anys i són dones. Diferents entitats socials de la ciutat ofereixen un servei d’acompanyament a aquests veins i veïnes durant el Nadal. És el tema que destaquem en portada a l'edició de dijous, i que expliquem en profunditat a les pàgines quatre i cinc del diari.
Dediquem també un espai de la nostra primera plana al dibuixant Jonatan Cantero, que ha guanyat una medalla de plata al Festival Internacional de Manga del Japó pel còmic Korokke y la chica que dijo no, juntament amb el guionista Josep Busquet.
Finalment, us expliquem també que sense la discoteca Drinkking, queden ara a la ciutat onze locals d’oci nocturn; i que només una desena de sales tenen permís abans de l’aplicació de la moratòria de llicències d’usos.

Notícies recomenades
-
Sabadell L’Aplec de Jonqueres celebra la 38a edició
-
Sabadell Diversos ciutadans se sumen a un manifest de suport al regidor no adscrit Gabriel Fernàndez
-
Sabadell El Torrent de Colobrers, tancat per tasques de manteniment
-
Sabadell Desallotgen un pis a la Creu Alta per generar "situacions de conflicte i incivisme al barri"
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile