ARA A PORTADA
-
La policia retira 308 cotxes abandonats a Sabadell en un any: "Ocupen places d'aparcament!" Marta Ordóñez
-
Inversió de 300.000 euros per a la millora de l'estació de Rodalies de Sabadell Sud Jan Cañadell Puigmartí
-
Els alumnes menors del cicle d’Emergències Sanitàries es queden sense pràctiques: “No ens podem graduar" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Els Sants Innocents se celebraran aquest dissabte en diferents punts de Sabadell
- Cap d'any ennuvolat però sense pluges
Publicat el
27 de desembre de 2019 a
les 13:30
Actualitzat el
27 de desembre de 2019 a les
13:50
Aquest any, el dia dels Sants Innocents es podrà celebrar a tres punts de Sabadell. Serà a la plaça del Pi –al nord de la ciutat–, a la plaça Doctor Robert –al centre– i a la plaça de la Creu de Barberà – al sud.
Es repartiran llufes i xocolata als tres espais amb l’objectiu que els infants de Sabadell puguin celebrar el dia dels Sants Innocents a un dels tres parcs de Nadal que hi ha instal·lats a la ciutat. Al del Centre, el Teler dels Desitjos conviurà amb els Somnis de Nadal, la companyia Les Irréls (amb un espectacle sobre un poble desconegut), els Playscape de Luxe (una plataforma de pneumàtics, boles i xarxes), la Carpa de Contes i els Colors de Monstre (una col·lecció de jocs imaginativa, inspirada amb elements onírics i fantàstics).
A la plaça del Pi es podrà gaudir de jocs de circ per posar a prova l’habilitat dels infants, mentre que a la plaça de la Creu de Barberà hi haurà una col·lecció de jocs interactius de fusta per a tota la família, i Miss Umbrel·la, un espectacle de circ itinerant amb malabars i equilibris amb paraigua i música amb un piano de manubri, convivint amb el Teler dels Desitjos.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'Ajuntament cedeix el terreny de la residència del tercer sector a Can Gambús
-
Sabadell
VÍDEO | Trenquen un llum del carrer amb un objecte metàl·lic i ho celebren efusivament: noves queixes al Centre
-
Sabadell
SMATSA equipa els seus vehicles amb 16 desfibril·ladors per millorar la resposta a emergències
-
Sabadell
FOTOS | Així serà el MNAC amb el segell sabadellenc d'Harquitectes
-
Sabadell
VÍDEO | Les càmeres ocultes de Pau Llatjós: "A Sabadell he aconseguit més visites que en qualsevol altre lloc"
-
Sabadell
Els Guardons del Vallès premien dècades d’història a la Fira Àpat