ARA A PORTADA
S'obre la porta a la construcció de 77 nous habitatges i una escola al barri de Gràcia
El nou Pla de Millora Urbana per a l'espai suposaria també millores al carrer Girona i ampliar la Plaça del Mestre, que quedaria unida a un tram del carrer del Bruc
- Una hamburgueseria vegana que reivindica el "fast good food"
Publicat el 09 de gener de 2020 a les 12:20
Actualitzat el 10 de gener de 2020 a les 20:02
El solar situat entre els carrers del Bruc, Tetuan, Girona i Lepant, al barri de Gràcia, podria allotjar en un futur no gaire llunyà 77 nous habitatges –24 dels quals serien de Protecció Pública–, diversos locals comercials i un equipament públic que podria destinar-se a l’ús educatiu. Segons ha pogut saber el D.S., a més, les obres inclourien l’ampliació del carrer Girona i de la Plaça del Mestre, que quedaria unida al carrer del Bruc.
La Junta de Govern Local va aprovar de manera inicial el passat 2 de desembre el Pla de Millora Urbana (PMU) per a aquesta illa de la ciutat, que en el passat havia estat ocupada per naus industrials, i que ara passaria a estar qualificada de zona residencial i com a sistema d’equipament, en cas que s’hi decidís construir una escola. El pla s'arrossegava des de feia anys, però la seva aprovació s'havia anat dilatant.
Notícies recomenades
-
Sabadell
"Can Puiggener és un barri invisible i carregat de prejudicis"
-
Sabadell
FOTOS | Final feliç en un espectacular rescat d'un gos a Sabadell
-
Sabadell
Evacuen tres homes després de xocar amb el cotxe a dins del pàrquing
-
Sabadell
Arriba l'hivern a Sabadell: baixada de temperatures per l'arribada d'una massa d'aire polar
-
Sabadell
El Vi Novell brinda per vint anys de tradició a la Bodega Coca
-
Sabadell
FOTOS | Col·lapse monumental a l'entrada de l'Aeroport en la jornada de portes obertes