ARA A PORTADA
El sorteig extraordinari de la Loteria Nacional deixa 1,3 milions d'euros a Sabadell
- Sensacional cop d'autoritat del Sabadell a Castalia per seguir líder (0-1)
Publicat el 11 de gener de 2020 a les 16:04
Actualitzat el 13 de gener de 2020 a les 08:57
El primer premi del sorteig extraordinari d'hivern de la Loteria Nacional ha caigut a Sabadell. Es tracta del número 91837 i s'ha repartit íntegrament a l'administració número 10, situada a la carretera de Terrassa, 348 (Can Rull). El sorteig s'ha celebrat aquest dissabte.
La rifa dota el número amb 1,3 milions d'euros, el que equival a 130.000 euros per dècim. El segon premi no s'ha venut a Sabadell; és el 29040 i s'ha repartit entre València, Castelló, Las Palmas i la web de la loteria.
El que ha caigut avui a Sabadell és el premi més important que s'ha repartit a la ciutat durant aquestes festes nadalenques, després que ni les rifes de Nadal i Reis deixessin cap guardó. L'únic que s'ha pogut celebrar és un cinquè premi de la Grossa de Cap d'Any (65.000 euros) repartit a la Llibreria Rutés de la Creu de Barberà.
https://www.diaridesabadell.com/2019/12/31/cinque-premi-sabadell-loteria-grossa-cap-d-any-loteries/
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'oncòleg sabadellenc Joaquim Bellmunt, nomenat catedràtic a Harvard: “És el màxim reconeixement acadèmic”
-
Sabadell
Desallotgen un bloc de pisos a Sabadell per l'incendi d'un quadre elèctric
-
Sabadell
FOTOS | L’Ambaixador Reial visita els infants del Taulí
-
Sabadell
La Grossa de Cap d'any passa de llarg de Sabadell
-
Sabadell
El Llaminer, rei de Nadal a Sabadell
-
Sabadell
Nit de Cap d’Any a Sabadell: controls d'alcoholèmia, un detingut per ordre d'ingrés a presó i 108 trucades al 112