ARA A PORTADA
-
Les veus de la inesperada notícia que ningú vol rebre: "És important dir 'ha mort'" Jan Cañadell Puigmartí
-
El batxillerat de Sabadell que "encara és una mica desconegut", però que permet "més flexibilitat i acompanyament" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Adeu a quatre dècades de peix a la mítica Xoni: "Hem fet de psicòlegs per a molts clients" Marc Béjar Permanyer
-
La Crida demana la dimissió del càrrec públic a Montserrat Capdevila, investigada en el cas Mercuri Redacció
Es retallen les temperatures màximes
- Demanen ajuda per trobar el propietari d'un mòbil perdut a Sabadell
Publicat el
10 de febrer de 2020 a
les 20:55
Actualitzat el
11 de febrer de 2020 a les
08:20
Aquest dimarts experimentarem una davallada de les temperatures màximes, si bé el matí serà lleugerament menys fred. La temperatura mínima se situarà entre 5 i 10 ºC, mentre que la màxima rondarà els 16 i 21 ºC.
Creuaran bandes de núvols alts i mitjans que deixaran el cel entre poc i mig ennuvolat fins a migdia i entre mig i molt ennuvolat a partir de llavors.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Incendi a Sabadell amb set contenidors cremats i un semàfor mig fos
-
Sabadell
Diverses afectacions de mobilitat a Sabadell per la reparació del paviment i la senyalització
-
Sabadell
Un sabadellenc denuncia que no li retornen 890 euros després de cancel·lar un viatge per una intervenció ocular
-
Sabadell
Marta Madrenas, diputada de Junts al Congrés, arriba a Sabadell per parlar de la multireincidència
-
Sabadell
La rehabilitació de Cal Balsach se centra en el parquet del poliesportiu
-
Sabadell
Comença la instal·lació de la tanca a les vies del tren de Can Llong