ARA A PORTADA
Dos motoristes ferits en accidents de trànsit a Sabadell
- Treballs per millorar l'estat ecològic del riu Ripoll
Publicat el 18 de febrer de 2020 a les 10:02
Dos motoristes van resultar ferits dilluns en dos accidents de trànsit registrats a la ciutat aquest dilluns. El primer va passar ben d'hora, a les 7.00 h, a la confluència entre el carrer Garcilaso i la Via Massagué. En aquest cas, un autobús de la línia 1 i una moto van topar.
El motorista, un home de 40 anys, va ser traslladat per una ambulància del SEM a l'hospital Parc Taulí amb pronòstic lleu per a la seva valoració. Va intervenir-hi una unitat de la Policia Municipal.
El segon cas es va produir a les 17.00 h al carrer Casanovas i Bosch amb el carrer Estació, on es va registrar un accident de trànsit per encalç entre un turisme i una moto. El motorista, un home de 35 anys, va ser traslladat amb una ambulància del SEM al Taulí amb pronòstic lleu per a la seva valoració.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Una rehabilitació d'Harquitectes, finalista dels premis Mies van der Rohe
-
Sabadell Creu Roja Sabadell reparteix prop de 4.500 joguines a 1.430 infants per Nadal
-
Sabadell
Una quinzena de persones sense llar es refugien a l'espai nocturn activat per les baixes temperatures a Sabadell
-
Sabadell
Veus històriques dels comerciants de Ca n'Oriac: "Sobrevivim gràcies al tracte humà, el servei proper i la relació de confiança"
-
Sabadell
El conseller Ordeig avança que les restriccions per la pesta porcina s’aixecaran dos mesos després de l’últim positiu detectat
-
Sabadell
FOTOS | Marxen els Reis i tornen els amics: així s'ha viscut la tornada a l'escola a Sabadell