ARA A PORTADA
Comencen les obres al carrer de Góngora
Es construiran unes escales per connectar la via amb la carretera de Terrassa
- El Quart Cinturó entre Olesa i Viladecavalls, sense data
Publicat el
24 de febrer de 2020 a
les 16:10
Actualitzat el
25 de febrer de 2020 a les
17:41
L'Ajuntament de Sabadell engegarà aquest dimarts 25 de febrer les obres de construcció d'unes escales al final del carrer de Góngora (la Serra d'en Camaró) que conectaran la via amb la vorera de la carretera de Terrassa.
L'objectiu del projecte és facilitar el pas dels vianants entre un carrer i altre, i eliminar el petit solar que existeix actualment i que, segons fonts municipals, és "un focus de brutícia, ja que actualment s'utilitza com a abocador incontrolat".
Durant el procés d’obra es veurà afectada la vorera de la Carretera de Terrassa i els vianants hauran de circular per la vorera del davant. La mesura no afectarà els veïns. Les obres, que aniran a càrrec de la constructora ISEOVA, SL, tenen un termini d'execució de quatre mesos i compten amb un pressupost de 101.503,65 euros.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cucs de seda i molt d'enginy: alumnes del Sant Nicolau guanyen un premi català d'innovació educativa
-
Sabadell
On són els punts d'atenció especial per tramitar la nova T-Sabadell?
-
Sabadell
La Generalitat dona el vistiplau definitiu a la transformació de la plaça del Gas
-
Sabadell
"Sé conduir, però em fa por": les pràctiques que ajuden als sabadellencs recuperar la confiança al volant
-
Sabadell
La plataforma Sabadell Lliure de Corrupció s'oposa a suspendre la pena de presó de Manuel Bustos
-
Sabadell
August Serra (Atendis): “Fa 40 anys, tancaven les persones amb discapacitat a una habitació, nosaltres volem ajudar-los a ser més independents”