ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
El Centre es dotarà d'un nou equipament sociocultural i una promoció amb habitatge protegit
Sabadell
- Baixada del termòmetre
Publicat el
02 de març de 2020 a
les 10:48
Actualitzat el
02 de març de 2020 a les
16:02
El Centre comptarà amb un nou equipament sociocultural i una nova promoció de 38 habitatges, 9 dels quals protegits. Així ho ha aprovat la Junta de Govern Local aquest dilluns, a partir de la decisió de sotmetre a informació pública el projecte de reparcel·lació de l'espai que ocupa a hores d'ara l'antiga Fàbrica Cascón, a la confluència dels carrers de Colom i Unió.
La setmana passada ja es va aprovar ampliar la vorera, a partir de la cessió de part de la fàbrica. Això permetrà harmonitzar l'espai d'acord amb la resta de la vorera, entre el carrer de l'Estrella i la plaça del Vallès.
https://www.diaridesabadell.com/2020/02/24/vianants-carrer-colom-sabadell/
El 2018 es va aprovar la Modificació del Pla General que permetia fer l'actuació en aquest punt del Centre, i d'acord amb la normativa es preveu l'eixamplament del carrer en 258,80 metres quadrats i la reserva d'un equipament sociocultural de 1.325,55 metres quadrats de superfície.
https://www.diaridesabadell.com/2020/01/31/diari-sabadell-telegram-2/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?