ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Comencen les obres per modernitzar el polígon de Can Roqueta
El projecte de renovació i modernització de Can Roqueta fa avui un pas més amb l'inici dels treballs de reforma per 1,5 milions d'euros
- Baixada del termòmetre
Publicat el 02 de març de 2020 a les 10:50
Actualitzat el 02 de març de 2020 a les 16:01
Les obres per renovar i modernitzar el polígon de Can Roqueta han començat aquest dilluns. Se'n fa càrrec Artífex Infraestructuras, SL, tenen un pressupost d'1,5 milions d'euros i es preveu que acabin el setembre. Amb el projecte, tant les empreses com les institucions que hi participen volen donar un impuls per revitalitzar aquesta zona empresarial i millorar-la pel que fa a l'accessibilitat, la seguretat i l'habitabilitat.
Entre les principals actuacions destaquen la construcció de dues rotondes, al carrer de Ca n’Alzina i a l’avinguda de Can Bordoll, la reducció de l'amplada dels carrils per reduir la velocitat, l'augment del nombre d’aparcaments de vehicles i la racionalització dels sentits únics de la majoria dels carrers. També es faran actuacions per millorar l’accessibilitat dels vianants, amb nous passos adaptats. Anteriorment, ja es van instal·lar càmeres de videovigilància per seguretat.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions