ARA A PORTADA
- Cristina Caba, una esquiadora sabadellenca a la Copa del Món FIS Masters
Publicat el
04 de març de 2020 a
les 22:15
Actualitzat el
05 de març de 2020 a les
09:28
El PEPS va fer dimarts el seu primer pas cap a l’aprovació definitiva, gràcies al vistiplau del ple municipal. Incorpora més d’un centenar de nous béns a protegir i promet ser més flexible i obert en la gestió. El document inclou aposta per un model més flexible i inclou elements com mausoleus i comerços. Us ho expliquem en l'edició de dijous 5 de març.
En termes urbanístics, us destaquem que hi ha via lliure per desenvolupar el Portal Sud de Sabadell. L’acord permetrà treballar en un espai que suposarà dignificar l’accés a Sabadell des de l’autopista C-58 amb un nou vial cap a Sant Pau de Riu-sec.
A aquesta edició us avancem també Ferran Palau i Núria Graham s’afegeixen a l’Embassa’t 2020. I no us podeu perdre els nous 'emojis' de WhatsApp que Pura Ceba ha creat. Tot això i més ho trobareu al Diari de Sabadell.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell