ARA A PORTADA
VÍDEOS: Així va la C-58 en el primer dia lectiu de confinament

- VÍDEOS: Així va la C-58 en el primer dia lectiu de confinament
Publicat el 16 de març de 2020 a les 11:43
Actualitzat el 16 de març de 2020 a les 13:04
La C-58 presenta aquest dilluns, primer dia lectiu de confinament, un aspecte molt més buit del que és habitual. Segons dades del Servei Català del Trànsit (SCT), la circulació de vehicles baixa entre un 30 i un 32,5% aquest dilluns als principals accessos a l'àrea metropolitana.
Concretament, el trànsit ha baixat aquest dilluns al matí als principals accessos de l'àrea metropolitana de Barcelona en comparació amb un dilluns normal. De sortida s'ha registrat un descens del 32,5%, i d'entrada d'un 30,1% entre la mitjanit i les sis del matí, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
La davallada va ser més notable aquest diumenge, quan la reducció del trànsit va ser d'entre un 69% i un 76%, en comparació amb un diumenge habitual pels efectes de l'aplicació de l'estat d'alarma i les restriccions de mobilitat per aturar el coronavirus.
Notícies recomenades
-
Sabadell Policies municipals de Sabadell intenten boicotejar el discurs de Festa Major de Farrés: "No em deixen parlar"
-
Sabadell Ambient festiu i gran arrencada a la fira d'atraccions de l'Eix Macià
-
Sabadell La jutgessa del cas Jubany cita Santi Laiglesia el 26 de setembre
-
Sabadell Gràcia encara la recta final d’una desena d’obres
-
Sabadell Cacen un conductor a la plaça del Doctor Robert circulant sense carnet
-
Sabadell Les escoles de pilots de l'Aeroport, cada vegada més internacionals: "Venen d'Oman, el Líban, Illes Maurici o Vietnam"