ARA A PORTADA
-
-
-
Els comuns volen que Sabadell tingui una Unitat Antidesnonaments per fer front a la crisi de l'habitatge Aleix Pujadas Carreras
-
La intel·ligència artificial protagonitza la III Jornada de tècnics superiors d’Imatge per al Diagnòstic i Medicina Nuclear Ana López
-
Sabadell inicia l’adequació de l’antic Museu del Gas per convertir-lo en el futur Museu de la Ciutat Marta Ordóñez
VÍDEOS: Així va la C-58 en el primer dia lectiu de confinament
- VÍDEOS: Així va la C-58 en el primer dia lectiu de confinament
Publicat el 16 de març de 2020 a les 11:43
Actualitzat el 16 de març de 2020 a les 13:04
La C-58 presenta aquest dilluns, primer dia lectiu de confinament, un aspecte molt més buit del que és habitual. Segons dades del Servei Català del Trànsit (SCT), la circulació de vehicles baixa entre un 30 i un 32,5% aquest dilluns als principals accessos a l'àrea metropolitana.
Concretament, el trànsit ha baixat aquest dilluns al matí als principals accessos de l'àrea metropolitana de Barcelona en comparació amb un dilluns normal. De sortida s'ha registrat un descens del 32,5%, i d'entrada d'un 30,1% entre la mitjanit i les sis del matí, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
La davallada va ser més notable aquest diumenge, quan la reducció del trànsit va ser d'entre un 69% i un 76%, en comparació amb un diumenge habitual pels efectes de l'aplicació de l'estat d'alarma i les restriccions de mobilitat per aturar el coronavirus.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La reforma de Mossèn Geis costarà un 49% més
-
Sabadell
Demanen 12 anys de presó a un home per agredir sexualment a una menor
-
Sabadell
Empadronaments irregulars, un problema a l'alça? "Ara fem més comprovacions"
-
Sabadell
Farrés, sobre l'incivisme: "Si embruten, netejarem; si ho tornen a fer, hem de netejar més"
-
Sabadell
Acord per blindar el català a l'escola
-
Sabadell
Llum verda a millorar la inclusió educativa en menjadors i extraescolars de Sabadell