ARA A PORTADA
-
-
L'educació, en vaga a Sabadell: "La sensació a l'escola és frustrant. No arribem a tot" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Alumnes del Samuntada fan arribar a l'Ajuntament millores pel pati: "En dies de molt sol, ens hem posat sota les taules de ping-pong" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Les ratxes de 70 km/h provoquen caigudes d'arbres, branques i altres afectacions a Sabadell i el Vallès Marc Béjar Permanyer
-
VÍDEOS: Així va la C-58 en el primer dia lectiu de confinament
- VÍDEOS: Així va la C-58 en el primer dia lectiu de confinament
Publicat el
16 de març de 2020 a
les 11:43
Actualitzat el
16 de març de 2020 a les
13:04
La C-58 presenta aquest dilluns, primer dia lectiu de confinament, un aspecte molt més buit del que és habitual. Segons dades del Servei Català del Trànsit (SCT), la circulació de vehicles baixa entre un 30 i un 32,5% aquest dilluns als principals accessos a l'àrea metropolitana.
Concretament, el trànsit ha baixat aquest dilluns al matí als principals accessos de l'àrea metropolitana de Barcelona en comparació amb un dilluns normal. De sortida s'ha registrat un descens del 32,5%, i d'entrada d'un 30,1% entre la mitjanit i les sis del matí, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
La davallada va ser més notable aquest diumenge, quan la reducció del trànsit va ser d'entre un 69% i un 76%, en comparació amb un diumenge habitual pels efectes de l'aplicació de l'estat d'alarma i les restriccions de mobilitat per aturar el coronavirus.
Notícies recomenades
-
Sabadell
El síndic municipal de Sabadell posa l'ull en la gestió de subvencions municipals i el Rebost Solidari
-
Sabadell
FOTOS | Evacuen el cinema Imperial de Sabadell per una falsa alarma
-
Sabadell
Homenatjaran Muriel Casals en el desè aniversari de la seva mort
-
Sabadell
Un metge de Sabadell nega transferències a comptes andorrans pel cas Pujol
-
Sabadell
Yovana Garfias, la veu del Perú a la Campanya Mans Unides 2026
-
Sabadell
Avís per ventades durant aquest dimecres i dijous a Sabadell: quin temps farà?