ARA A PORTADA
-
VÍDEO | Sabadellencs i vallesans a l'Exèrcit: “No tenim por. Estem preparats per a una guerra” Albert Acín Serra
-
La gasolina es recupera a Sabadell, però el dièsel continua disparat tot i la reducció de l'IVA al 10% Jan Cañadell Puigmartí
-
Els “tancaments injustificats” de línies públiques agiten el final de curs al Vallès Marc Béjar Permanyer
-
Miquel Martí Pierre: "L'elèctric anirà avançant pel que demani el consumidor, però no es pot forçar" Laura Massallé | Manel Camps
-
VÍDEOS i FOTOS: Així 'conviviu' amb el confinament del coronavirus
- Els preparadors físics temen com poden tornar els jugadors a la feina
Publicat el
16 de març de 2020 a
les 16:49
Actualitzat el
16 de març de 2020 a les
18:00
El confinament vinculat amb l'estat d'alarma pel coronavirus pot posar més d'un molt nerviós, i encara som als primers dies d'un període que pot arribar a allargar-se. És per aquest motiu que molta imaginació i sobretot molta calma són vitals per poder superar els dies que venen.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Al Diari de Sabadell us hem demanat com ho fèieu per superar aquests dies, i ens heu enviat algunes fotos i vídeos. Podeu seguir enviant-nos-en al WhatsApp 682 146 542:
[aesop_gallery id="133679" revealfx="off" overlay_revealfx="off"]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un cafè entre quiròfens per aprendre el català a l'hospital: "Vull poder respondre el pacient amb la llengua que em parla"
-
Sabadell
Sabadell aprova el Pla 60+ per afrontar l’envelliment de la població
-
Sabadell
Tall temporal a un nou tram de la ronda de Collsalarca a partir del 7 d'abril
-
Sabadell
L’últim servei del Papanatas
-
Sabadell
Sabadell celebra un Diumenge de Rams multitudinari amb tradició, família i missatges de pau
-
Sabadell
El pla VENTCAT entra en fase de prealerta a Sabadell