ARA A PORTADA
-
Aprendre a gestionar els diners, una assignatura pendent: "Necessiten eines per quan facin el pas a la vida adulta" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Mossos de paisà en un centre educatiu de Sabadell per vetllar per la convivència escolar Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
-
Sabadell prova un nou model de contenidors al Poblenou per millorar la recollida de residus Ana López
ERC demana que s'habiliti l'alberg per a persones sense llar davant la baixada de la temperatura
- FOTOS: Comença el repartiment de les targetes moneder d'ajuts menjador a Sabadell
Publicat el
25 de març de 2020 a
les 19:13
Actualitzat el
25 de març de 2020 a les
22:44
Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) ha demanat a l'Ajuntament de Sabadell que habiliti l'alberg temporal per a persones sense sostre previst en un edifici públic de la ciutat. Es tracta d'una de les mesures que es va preveure posar en marxa davant l'ordre de confinament dictada pel govern de Madrid, i que ha de permetre que les persones sense llar puguin tenir un sostre de manera temporal, en unes instal·lacions que disposin de dutxa i altres elements bàsics.
"Un equipament està llest des de divendres, entenem que són circumstàncies difícils, però ja han passat set dies i les temperatures baixen", assenyala la regidora republicana Francisca Maya Heredia. L'equipament en qüestió ja estaria preparat, amb el mobiliari original retirat i amb els nous elements incorporats.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
A la xarxa, el regidor d'Acció Social i Habitatge, Eloi Cortés, ha assegurat que encara no s'han ultimat tots els detalls: "Si estigués llest, ja hauria obert portes i estaria en ple funcionament", assenyala. En aquest sentit, a través de Twitter assegura que hi ha uns motius pels quals encara no han pogut obrir portes, i que ERC els coneix.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L’Outlet solidari de Cipo obre les seves portes amb 9.000 peces de roba
-
Sabadell
Troben un home que hauria mort robant coure a la zona de vies de la línia R4 de Rodalies
-
Sabadell
Escriptors i il·lustradors sabadellencs parlen sobre la IA: "No ens fa cap bé. Encara som millors"
-
Sabadell
VÍDEO | Sant Jordi, una de les tradicions més estimades: "Si el 12 d'octubre és festiu, el 23 d'abril ho hauria de ser"
-
Sabadell
Marta Farrés reivindica la cultura i anima a viure Sant Jordi als carrers
-
Sabadell
Sabadell en Comú Podem proposa reformular el model de Sant Jordi a la ciutat