ARA A PORTADA
-
Un gol a l'últim segon de Judith Forca classifica l'Astralpool CN Sabadell per a la final de Copa de la Reina Marc Segarra Rodríguez
-
Oriol Rifer, escollit cap de llista de la Crida per Sabadell a les eleccions municipals Aleix Pujadas Carreras
-
Remuntada de líder del CE Sabadell a la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez | Sílvia Fernández Sequero
-
El teixit empresarial alerta que la inestabilitat internacional "no és positiva" per a les empreses Manel Camps
-
David Cid (Comuns): "Hem posat el primer raïl del tramvia entre Sabadell, Terrassa i la UAB" Albert Acín Serra
Sabadell suma 38 noves denúncies per incomplir el confinament
- Alerta ecologista: “La baixada de la contaminació serà flor d’un dia si seguim igual quan s'aixequi el confinament”
Publicat el
27 de març de 2020 a
les 11:27
Actualitzat el
27 de març de 2020 a les
11:54
La Policia Municipal de Sabadell ha denunciat en les darreres hores 38 persones per incomplir l'ordre de confinament. Cal recordar que aquesta ordre s'emmarca en la declaració d'estat d'alarma per part del govern espanyol, que obliga a no sortir de casa si no es tracta de causes de força major, anar a comprar, anar a la farmàcia o a la feina, entre altres.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/24/directe-coronavirus-sabadell-4/
Concretament, entre el període de les 6 h del dijous 26 de març i les 6 h del divendres, la Policia Municipal de Sabadell ha confeccionat un total de 38 denúncies per l’incompliment de les restriccions imposades.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Fira Àpat s'estrena a Sabadell amb una cinquantena d'expositors
-
Sabadell
La Generalitat defensa les inversions al Vallès amb la 'infotruck' al racó del Campanar
-
Sabadell
FOTOS | Reparen el torrent de Colobrers, afectat per pluges
-
Sabadell
Què es pot fer aquest cap de setmana a Sabadell pel 8-M?
-
Sabadell
El comerç de Sabadell es transforma: més alimentació, menys moda
-
Sabadell
La consellera Eva Menor aterrarà a Sabadell aquest dissabte per respondre les preguntes de la ciutadania