ARA A PORTADA
Renfe només accepta el pagament amb targeta de crèdit
- Sabadell ja ha repartit el 70% de les targetes moneder amb ajuts menjador
Publicat el
27 de març de 2020 a
les 16:00
Actualitzat el
27 de març de 2020 a les
16:59
Des d'aquest divendres i de forma temporal, Rodalies suspèn el pagament en efectiu a totes les estacions de l'àmbit de Rodalies. D'aquesta manera, només s'acceptarà el pagament a través de targeta bancària, com a mesura per reduir la possibilitat de transmissió del virus entre usuaris i treballadors.
Els títols de transport de Rodalies de Barcelona es podran adquirir a l’app Renfe Cercanías, i els bitllets dels serveis Avant i Ave-Llarga Distància, al web renfe.com, app Renfe Ticket o en les màquines d'autovenda existents a les estacions. Es tracta d'una mesura durant el període d'alarma per respectar les recomanacions i obligacions de les autoritats sanitàries.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/24/directe-coronavirus-sabadell-4/
D’altra banda, amb motiu del tancament de la Terminal 2 de l’aeroport del Prat, AENA deixa de prestar el servei de bus que enllaça la terminal 2 i la terminal 1. L’R2 nord continua circulant en el seu recorregut habitual. Els treballadors que accedeixen a la T1 amb Rodalies hauran d’utilitzar el metro des de la T2.
Pla de transport
Renfe ha adaptat el servei ferroviari a les línies de Rodalies a la demanda existent i respectant un nivell d’ocupació que representi un terç de la capacitat màxima. D’aquesta manera, es respecta el propòsit de mantenir distàncies entre els viatgers recomanades per les autoritats sanitàries.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Pel que fa al Vallès, a la línia R7, la Universitat Autònoma de Barcelona està tancada i la resta d’estacions estan servides per l’R4.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu