Donació d'Uniformes GM7 a Actua Vallès / CEDIDA[/caption]
ARA A PORTADA
GM7 Uniformes entrega 1.000 peces de roba i EPIs a l'ONG Actua Vallès
- Creu Roja i Protecció Civil repartiran mascaretes aquest dimarts a Sabadell
Publicat el
11 d’abril de 2020 a
les 20:08
L'empresa GM7 Uniformes ha entregat 1.000 peces de roba i EPIs a l'ONG Actua Vallès, amb la intenció de protegir els voluntaris i tècnics que aquests dies atenen persones sense llar a Sabadell.
GM7 és una empresa amb més de 30 anys d'experiència en el sector del disseny i la producció d'uniformes. De forma periòdica, la companyia fa entrega de cert volum de peces de roba a entitats sense ànim de lucre.
Actua Vallès, per altra banda, té diferents línies d'acció orientades a ajudar col·lectius, entre els quals les persones en situació d'exclusió social o, més concretament, aquelles que no tenen llar.
[caption id="attachment_138306" align="aligncenter" width="480"]
Donació d'Uniformes GM7 a Actua Vallès / CEDIDA[/caption]
Donació d'Uniformes GM7 a Actua Vallès / CEDIDA[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
El Paddock incorporarà un gran supermercat a la planta soterrani
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025