
ARA A PORTADA
GM7 Uniformes entrega 1.000 peces de roba i EPIs a l'ONG Actua Vallès

- Creu Roja i Protecció Civil repartiran mascaretes aquest dimarts a Sabadell
Publicat el 11 d’abril de 2020 a les 20:08
L'empresa GM7 Uniformes ha entregat 1.000 peces de roba i EPIs a l'ONG Actua Vallès, amb la intenció de protegir els voluntaris i tècnics que aquests dies atenen persones sense llar a Sabadell.
GM7 és una empresa amb més de 30 anys d'experiència en el sector del disseny i la producció d'uniformes. De forma periòdica, la companyia fa entrega de cert volum de peces de roba a entitats sense ànim de lucre.
Actua Vallès, per altra banda, té diferents línies d'acció orientades a ajudar col·lectius, entre els quals les persones en situació d'exclusió social o, més concretament, aquelles que no tenen llar.
[caption id="attachment_138306" align="aligncenter" width="480"]
Donació d'Uniformes GM7 a Actua Vallès / CEDIDA[/caption]

Notícies recomenades
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile
-
Sabadell Quins són els reptes principals de Can Puiggener per assolir una transformació real?
-
Sabadell Concentració simbòlica a les portes de l'Ajuntament en suport a la flotilla
-
Sabadell Què li passa al teu vehicle quan poses el combustible equivocat i què cal fer?
-
Sabadell Inspira Arrels organitza la Fontada de la Salut: una jornada cultural i tradicional