Un cop parlat amb el rector de la parròquia, assegura Farrés, es va establir que l'església podrà obrir sempre que sigui per a atencions individuals, i mai per a celebracions. https://www.diaridesabadell.com/2020/04/15/instagram-diari-sabadell/Hem parlat amb el rector i ja està situat el tema, l'esglesia pot obrir com ho ha estat fent sempre per recolliments indiviudlas, les cel.lebracions ja tenen clar que no. Tema resolt i encaminat
— Marta Farrés/❤️ (@socmartafarres) April 19, 2020
ARA A PORTADA
- Castellar repartirà a domicili dues mascaretes a tota la població major de 65 anys
Publicat el
20 d’abril de 2020 a
les 12:40
Actualitzat el
20 d’abril de 2020 a les
17:36
La Policia Municipal de Sabadell ha hagut d'intervenir aquesta cap de setmana a l'església de l'Immaculat Cor de Maria, coneguda com els padres, a la plaça del Doctor Robert. Els fets van passar dissabte a la tarda, segons ha confirmat el D.S., ja que hi havia feligresos tot i la declaració de l'estat d'alarma i l'ordre de confinament vigent.
En un comunicat, l'equip de coordinació de l'església relata que agents del cos es van personar dissabte a la tarda al centre de culte. "Tot i que creiem que no estem infringint cap normativa de l'estat d'alarma, hem obeït les autoritats civils, i a partir d'avui (dissabte) a les 21 h fins a nou avís l'església quedarà tancada", apuntaven els responsables del centre en un text.
En el comunicat es demanava als feligresos que seguissin amb les seves oracions a casa confinats, a l'espera de poder reprendre tan aviat com sigui possible l'Adoració Perpètua. No obstant això, fonts de la Policia Municipal han apuntat que no es va tancar l'església, i tampoc es va denunciar cap de les persones que s'hi havien desplaçat per assistir a una eventual celebració religiosa.
Amb tot, apunten que sí que diversos agents del cos es van desplaçar fins al lloc per comunicar que d'acord amb l'article 11 de l'decret d'estat d'alarma no es poden obrir aquest tipus de centres, ja que no es considera una "causa justificada" el desplaçament a l'església.
També es va pronunciar a través del seu perfil a Twitter l'alcaldessa, Marta Farrés.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?