ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Es podrà fer esport o passejar a partir del 2 de maig, si disminueixen els contagis
L'ordre definitiva serà del ministeri de Sanitat després de veure l'impacte del primer alleugeriment de les restriccions
- Es podrà fer esport o passejar a partir del 2 de maig, si disminueixen els contagis
Publicat el 25 d’abril de 2020 a les 21:01
Actualitzat el 26 d’abril de 2020 a les 22:39
El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha anunciat que a partir del 2 de maig es podrà sortir al carrer per fer activitats esportives individuals o per passejar amb les persones que es convisqui si l'evolució de la pandèmia ho permet.
En roda de premsa, el president espanyol ha assenyalat que qui concretarà l'ordre definitiva serà el ministeri de Sanitat després de veure quin és l'impacte del primer alleugeriment de les restriccions amb les sortides regulades dels infants.
“Estem doblegant la corba”, ha expressat Sánchez, que confia amb “moderat optimisme” que es podrà tirar endavant la mesura, el 2 de maig. Dimarts vinent hi haurà Consell de Ministres i s’aprovarà el comandament únic del procés de desescalada, que durarà, com a mínim, tot el mes de maig.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions