ARA A PORTADA
L'ampliació de l'espai per a vianants haurà d'esperar unes setmanes
- Dimecres amb mínimes més altes
Publicat el
18 de maig de 2020 a
les 12:56
Actualitzat el
19 de maig de 2020 a les
10:53
Els espais de carrers ampliats per a vianants hauran d'esperar encara unes setmanes, per donar compliment als temps específics per assignar obres a la via pública. Així ho han confirmat fonts de l'Ajuntament, que apunten que els treballs començaran tan aviat com es disposi dels atorgaments dels contractes d'obres d'urgència.
La mesura es duu a terme davant del fet que la “nova normalitat” preveu l’increment de vianants i de l’ús de la bicicleta. Per aquest motiu, s’ampliarà els espais de manera permanent, una mesura que se suma als talls de vies que actualment es fa en caps de setmana i festius.
Els carrers on es durà a terme la millora és al carrer de la Bonaigua, al de les Tres Creus i al passeig dels Almogàvers. En aquests tres punts, situats al nord, el centre i el sud, s’utilitzarà part de la calçada per a l’ús destinat a vianants, fet que suposarà en alguns casos eliminar places d’aparcament.
A dia d'avui, s'està tramitant el contracte d'urgència per a poder començar les obres per adaptar aquests espais, una mesura que es contempla per execució de manera immediata. No obstant, degut als tràmits que cal dur a terme per a executar-la, es trigarà encara unes setmanes en poder fer l'actuació.
Així, també es senyalitzaran espais destinats al vehicle com a zones d’ús compartit amb la bicicleta, amb limitació de circulació als 30 km/h.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu