ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada de Els Merinals Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
Canvis importants a partir de dilluns: permesos els passejos de fins a 10 persones
- Cada persona major de 80 anys rebrà dues mascaretes a casa seva
Publicat el 23 de maig de 2020 a les 16:20
Actualitzat el 24 de maig de 2020 a les 12:09
En el moment en què Sabadell entri en fase 1, que serà aquest dilluns, ja es podrà passejar amb la parella o la família. Així ho considera el Ministeri de Sanitat, que permetrà caminades de grups de fins a 10 persones, segons ha publicat el BOE. D'aquesta manera, s'elimina la restricció que hi havia fins ara, que només permetia que els adults acompanyessin com a màxim tres nens a les sortides.
En qualsevol cas, en les passejades en grup s'hauran de respectar la distància de seguretat i les mesures d'higiene. En aquells territoris en fase 2, els grups podran ser de fins a 15 persones.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa