ARA A PORTADA
La UES recupera el cicle 'Escriptors i Paisatge' amb l'alpinista Jordi Pons
- ENQUESTA: Creieu que cal unificar la Regió Sanitària de Barcelona?
Publicat el 27 de maig de 2020 a les 17:05
La Unió Excursionista Sabadell recupera el cicle Escriptors i paisatge que, des de fa mesos, organitza la secció de cultura d'aquesta entitat i l'ofereix de forma virtual, a través de la plataforma digital Zoom. La primera d'aquestes xerrades virtuals anirà a càrrec de l'alpinista Jordi Pons i tindrà lloc aquest mateix dimecres a les 19 h. Jordi Pons parlarà del llibre Alpinisme sense ficció (edicions Desnivel, 2016) i Annapurna Est. Un 8.000 verge (editorial Joventut, 1976).
Per poder participar en aquestes xerrades cal inscriure's prèviament a la web de la UES per rebre l'enllaç i poder connectar. Cal registrar-se i també inscriure's prèviament per rebre les indicacions de connexió.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | El Circ Raluy Històric arriba de nou a Sabadell
-
Sabadell
Incertesa en el futur de Junts al govern, a mans de la militància
-
Sabadell
Quines obres preveuen els pressupostos de Sabadell al teu barri?
-
Sabadell
Sabadell impulsa més de 30 activitats per commemorar el Dia Universal dels Drets dels Infants
-
Sabadell
Una unitat del Taulí de Sabadell, primera de Catalunya a rebre medalla a l'excel·lència en la seva àrea: "Hi haurà més autoexigència"
-
Sabadell
Les persones sense llar que viuen a la glorieta del Taulí han d’abandonar l’espai: “No volem marxar”