ARA A PORTADA
Una defunció i dos nous positius de Covid-19 al Taulí des de dijous
- Pol Gibert defensa la gestió feta pel que fa al deute d'Smatsa amb l'Ajuntament
Publicat el 09 de juny de 2020 a les 18:21
Actualitzat el 09 de juny de 2020 a les 20:35
L'hospital Parc Taulí ha fet públiques noves dades respecte a l'impacte de la Covid-19 al centre hospitalari. Es tracta de la primera dada que ofereix aquesta setmana, després que el darrer es va oferir dijous.
Així, segons les dades que ha fet públiques el centre, des de dijous passat s'hi ha registrat una mort per coronavirus. S'arriba, així, a un total de 359 víctimes mortals des de l'inici de la pandèmia.
Actualment hi ha 20 persones hospitalitzades, a 15 d'elles aplanta i 5 a l'UCI amb la Covid-19. Això suposa 19 menys que dijous passat.
A banda, hi ha dos nous pacients diagnosticats a Urgències amb PCR positiu, dada, però, comparada amb les obtingudes dimarts passat. Un dels positius procedia d’un altre país de Sud-amèrica.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Cavalcada de Reis podria arribar tenyida de blanc a Sabadell
-
Sabadell
L’abat emèrit de Montserrat visita a Sabadell un pessebre dedicat al mil·lenari del monestir
-
Sabadell
L'oncòleg sabadellenc Joaquim Bellmunt, nomenat catedràtic a Harvard: “És el màxim reconeixement acadèmic”
-
Sabadell
Desallotgen un bloc de pisos a Sabadell per l'incendi d'un quadre elèctric
-
Sabadell
FOTOS | L’Ambaixador Reial visita els infants del Taulí
-
Sabadell
Els artesans de la FANSA afronten la recta final amb esperança