ARA A PORTADA
-
Esports El CE Sabadell empata davant del Tenerife en el concert de xiulet a la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez
-
-
Sabadell Denuncien pintades ultres a diversos domicilis del centre de Sabadell amb estelades als balcons L.G.
-
Cerdanyola del Vallès El tancament d'una línia a la Sínia assalta el Parlament: "És injustificat" Marc Béjar Permanyer
-
- Segueix caient el termòmetre
Publicat el
13 de juliol de 2020 a
les 15:48
Aquest dimarts tindrem una lleugera treva meteorològica. D'entrada, el termòmetre recularà, i no es preveu que hi hagi pluja.
D'entrada, la temperatura mínima baixarà entre lleugerament i moderadament, i és mourà entre els 13 i 18 ºC. La màxima serà semblant o lleugerament més baixa, i oscil·larà entre els 24 i 29 ºC.
Pel que fa al cel, a partir de migdia s'esperen alguns xàfecs a punts de muntanya, sobretot del terç nord. Seran d'intensitat entre feble i moderada, localment acompanyats de tempesta i no es descarta de calamarsa o pedra. S'acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants. Tot i això, és possible que localment siguin d'intensitat forta i abundants a la zona avisada. A l'àmbit de Sabadell d'entrada no s'espera aigua.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'Aplec de Jonqueres celebra la seva 39a edició amb una paella popular i concursos de dibuix i ratafia
-
Sabadell
FOTOS | Los Ballesteros reuneixen centenars de persones a la Font de Can Rull amb el tradicional cocido andalús
-
Sabadell
Les Termes es reivindica amb la recuperació de la Festa de la Tardor
-
Sabadell
Els Bombers intervenen pel col·lapse parcial del sostre d’una casa al carrer de Còrsega
-
Sabadell
"Potser s’hauria d’invertir més en neteja que no pas en furgonetes policials"
-
Sabadell
Òscar Ordeig, conseller d'Agricultura: "Som a la fase final de la PPA i demanem un últim esforç"