ARA A PORTADA
-
-
El fenomen de les bugaderies d'autoservei, en creixement: "És ràpid, còmode i està bé de preu" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
Segueix l'asfaltat de carrers a Sabadell, ara al Districte 3

- La Creu Roja inicia la campanya contra l'onada de calor
Publicat el 03 d’agost de 2020 a les 18:25
L'Ajuntament de Sabadell segueix amb el pla de millora de ferms d’un centenar de vies públiques de Sabadell. Durant aquesta setmana, fins el divendres 7 d’agost, s’intervindrà en quatre vies públiques.
Es tracta del carrer de les Palmeres, el carrer de Marçal Ballús, la ronda de Collsalarca i el carrer de les Agudes. Tots aquests espais es troben situats al Districte 3, al nord de Sabadell.
Mentre durin les obres, l’estacionament i l’accés als guals es podrà veure afectat. Per aquest motiu, l’empresa encarregada dels treballs avisarà de manera oportuna.
Aquesta actuació, que s’emmarca en el projecte Fem Barri i que ha de garantir uns espais públics de qualitat a tots els districtes, compta amb un pressupost de 2.200.000 euros.
Notícies recomenades
-
Sabadell Albert Om usa els sabadellencs com a unitat de mesura dels gossos a Barcelona: "Imagina't que venen tots..."
-
Sabadell Què s'ha de fer amb els mobles i estris vells, i quina bonificació es pot obtenir?
-
Sabadell Treballar durant l'agost a Sabadell: "L'hora punta són les set de la tarda"
-
Sabadell Un camió ple de runa bolca a l'avinguda de Matadepera
-
Sabadell L’avinguda de Barberà viu un moment dolç de construcció
-
Sabadell Sabadell, de nou protagonista a 'Joc de cartes' de la mà del Rauxa